S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

           

 

      

Manuály

arr3INEBRYA BLACK PEPPER - OCHRANA PRED TEPLOM   INEBRYA BLACK PEPPER - ORGANIC VEGAN Ochrana pred teplom. BLACK PEPPER je línia obsahujúca...

KONTAKTY

RIVAKO s.r.o.
Vážska 350
925 52 Šoporňa
tel: +421903652055
rkomada(a)outlook.sk

AKO NAKUPOVAŤ
Ako nakupovat

 

1.) DOBIERKA

Prepravcovi (Slovenská pošta, a.s.) uhradíte čiastku až pri prevzatí tovaru v hotovosti .

 

SPÔSOB DODANIA A PREVZATIA TOVARU

Tovar posiela spoločnosť zákazníkovi prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s. - EXPRES KURIÉR

Zákazník si môže vybrať, či chce tovar doručiť:

- ako zásielku na poštu  alebo
- ako zásielku na presnú adresu dodania alebo
- ako expresnú zásielku na presnú adresu dodania

2.) Bankový prevod 

Platbu môžete uskutočniť vopred bankovým prevodom na náš účet. Po odoslaní objednávky sú Vám potrebné údaje (číslo účtu, čiastka, variabilný symbol = číslo objednávky) zaslané emailom a súčasne sú zobrazené na obrazovke. Peniaze sú pripísané na náš účet v priebehu 2 pracovných dní. V prípade, že je tovar skladom, odosielame zásielku ihneď po pripísaní platby. Pri prevzatí zásielky už neplatíte nič.

Platby:

č.účtu: 2548911001/5600

IBAN: SK48 5600 0000 0025 4891 1001

Swift/BIC:KOMASK2X

 
Vo všetkých prípadoch posiela Slovenská pošta, a.s. zákazníkovi avízo o doručení balíka na poštu alebo na presnú adresu dodania prostredníctvom e-mailovej správy alebo textovej správy. Je preto dôležité uviesť pri objednávaní tovaru funkčnú e-mailovú adresu a správne a funkčné telefónne číslo.
V prípade zásielky na presnú adresu dodania uvádzajte, prosím, adresu, na ktorej sa zdržiavate počas dňa. Poštový kuriér doručuje zásielky v pracovných dňoch obvykle medzi 7:30 hod. a 15:30 hod.

Za nedoručenie a prípadné vrátenie tovaru odosielateľovi a všetky poplatky s tým súvisiace z dôvodu uvedenia nesprávnych údajov zákazníka preberá plnú zodpovednosť zákazník.

V prípade, že zákazník neprevezme tovar doručený v súlade s objednávkou, ktorú uskutočnil v internetovom obchode spoločnosti a nezrušil písomnou formou pred jej odoslaním, bude zákazníkovi účtovaný POPLATOK ZA NEPREVZATIE ZÁSIELKY vo výške poštovného a balného podľa vystavenej faktúry k objednanému tovaru .
Tým nie sú dotknuté práva spoločnosti na účtovanie ďalších poplatkov a nákladov preukázateľne vynaložených na vrátenie neprevzatej zásielky spoločnosti.

 

 


OTA4OWFkY